top of page

לא רק במטבח! הסוד של שמן הזית בטיפוח העור והשיער

עודכן: 8 באוק׳ 2023

טרנד מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה המכילים שמן זית כבר כאן ואם עדיין לא שמעתם עליו, ובכן, אנחנו כאן כדי לעזור להשלים את הפערים.


כולנו מתייחסים לשמן זית בעיקר כמרכיב חשוב במטבח, אבל כבר שנים רבות מוכר שמן הזית כמקור יוצא דופן לטיפוח העור והשיער. שמן הזית הוא אחד מהמוצרים הטבעיים המופלאים ביותר שקיימים, והוא ידוע בשלל תכונות מועילות לבריאות העור והשיער ורכיבים פעילים רבים המסייעים להגנה והזנה עמוקה שלהם.


שמן הזית הוא מרכיב טבעי מקורי המשמש במגוון רחב של תחומים, ובמיוחד בתחום טיפוח העור. המשתמשים בשמן הזית כחומר טיפוח מסורתי יודעים להעריך את התכונות המפתיעות שלו ואת היתרונות הבריאותיים שהוא מספק לעור.


מזין את העור בלחות טבעית:


שמן הזית הוא מקור מעולה של לחות ותפקידו המרכזי הוא להזין את העור ולשמור על רמות הלחות המתאימות. שימוש במוצרי טיפוח כמו קרם לחות לפנים המכיל שמן זית או חמאת גוף המכילה שמן זית בשמן הזית כחלק מהטיפול השוטף בעור יכול לסייע במניעת, עור יבש וסימני הזדקנות מוקדמת. הלחות הטבעית ששמן הזית מספק לעור מצמצמת סיכון להתפשטות קמטים וקמטוטים בעור, מאזנת את המראה והמרקם של העור ומספקת נוגדי חמצון טבעיים למניעת נזקי השמש. שמן הזית מכיל גם חומרים אנטי דלקתיים העוזרים לנקות את העור משאריות האיפור, זיהום סביבתי ושומן מיותר.


מוצרי טיפוח לשיער משמן זית
מוצרי הטיפוח מועשרים בשמן זית של עץ השדה

משקם ומגן על השיער


שמן הזית מכיל ויטמינים רבים, מינרלים וחומרים חיוניים שמסייעים לשיקום ולהגנה על השיער. השימוש בשמן הזית ברכיבי טיפוח השיער כמו שמפו שמן זית , מסיכה מקצועית לשיער או קרם לחות לשיער המכיל שמן זית, יכול להביא לתוצאות נהדרות ולשיער בריא:


לחות והגנה: שמן הזית משקם את השכבה החיצונית של השיער ומעניק לו לחות ורכות. התכונות המועילות של שמן הזית מסייעות במניעת יובש, פיצוץ ופגיעה בשיער, ומאפשרות לו להראות בריא ומבריק. למרות ששמן הזית נחשב לשומר טבעי טוב על לחות השיער, עדיין חשוב לשלב אותו עם תכשירים מתאימים לסוג השיער ולמצבו.


ניקוי והזנה: השימוש במסיכה לשיער עם שמן זית יכול לעזור לניקוי ולשיקום השיער. השמן מסייע בהזנת השערה ושיפור המרקם הכללי של השיער.


מקור טבעי לבריאות וטיפוח השיער: שמן הזית הוא מקור טבעי למרכיבים חשובים הנחוצים לבריאות ולטיפוח השיער. השמן מכיל מספר חומרים חיוניים כמו ויטמינים (A, D, E ו-C), חומצות שומן טובות, פיטוסטרולים וחומרים אנטי דלקתיים. כל אלה מסייעים לשמירה על הלחות והחוזק של השיער


למחלקת מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה המכילים שמן זית שלנו, לחצו כאן >>

75 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page